תכנית הכנס

מליאת פתיחה

הצלחה עסקית תמיד נשענה על כוח עבודה מחובר, מה שהשתנה זה הכל...

הדרך בה אנשים עובדים, ומה שהם מצפים ממעסיקים השתנו ומשתנים לנו מול העיניים. איך שומרים על מחוברות עובדים בעולם מורכב וחסר ודאות?

במליאת הפתיחה נדבר על הכוחות הגדולים שמעצבים מחדש את הסביבה העסקית בה אנו פועלים שמכתיבים לנו גישות חדשות לניהול מחוברות הארגונית. 

09:00

ברכות ודברי פתיחה

יעקב רוזן  |  מנכ"ל ומייסד HRD ומפיק הכנס

09:15

איך לרתום אנשים סביב רעיון גדול ולהפוך אותו למציאות

כמשנה ליו”ר מקאן, רבים מגדירים אותה כ"אישה החזקה של עולם הפרסום הישראלי", אבל אלו שמכירים מקרוב קוראים לה "הבן גוריונית החדשה". בשנים האחרונות חנה רדו מקדמת אג'נדה חברתית בתוך העולם העסקים ומייצרת שינוי בקרב הנהלות ומקבלי ההחלטות.

"אני מאמינה באנשים בכלל ובאנשים עם אג’נדה בפרט. אני מאמינה שדברים רעים קורים כאשר אנשים טובים שותקים. אני לא יושבת על הגדר- כשאני רוצה להשפיע, אני פועלת ועושה."

יזמית ויו"ר מקאן וואלי: "לאחר המחאה החברתית ב- 2011 הבנתי שצריך לעשות משהו כדי לבנות לדורות הבאים מדינה עם עוד אפשרויות ולזה חיברתי את אהבתי הגדולה למצפה רמון."

הוגה ומייסדת Supersonas, המקדמת שוויון מגדרי לחיזוק מעמד האישה בישראל ובעולם על ידי יצירת נוכחות נשית שוויונית ומאוזנת בצמתי השפעה והחלטה בישראל בדירקטוריונים, במינויים ממשלתיים, בכנסים ובתהליכי קבלת החלטות במשק ובחברה.

כמו כן מובילה ומשקיעה במדבר 19, חברה לשירותים דיגיטליים  עסקיים במצפה רמון ו ספרינג וואלי, מרחב עבודה למקצועות הנותנים פתרונות דיגיטליים בעמק המעיינות.

בהרצאתה תשתף חנה על עשייתה אשר טומנת בה את האתגר הגדול ביותר לכל מובילי השינויים, איך לרתום אנשים סביב רעיון גדול ולהפוך אותו למציאות בעבודה משותפת. על הובלה, על האומץ להגיד והכוח לעשות.

חנה רדו  |  יזמית ויו"ר McCann Valley, מייסדת Supersonas

9:45

?Are you ready - איך להישאר רלוונטיים בעולם החדש

זה עולם אחר. ערכים, הרגלים ותפיסות חדשות שינו את האופן שבו העולם שלנו מתנהל. מעולם לא היו שינויי תרבות מהירים כ”כ כמו בעשורים האחרונים. מסע מעורר מחשבה בהרצאה קצבית המשלבת דיציפלינות שונות מהתנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, חדשנות,טרנדים, צרכנות, דיגיטל וקריאטיב.

הרצאה על הווה ועתיד, על דורות ועל רלוונטיות, על מגמות וההשפעה שלהם על העובדים והלקוחות שלכם. האם אתם מוכנים לשינויים הללו? האם אתם מוכנים לחשוב מחדש על כל מה שאתם עושים כבר כ״כ הרבה זמן?  אם לא, המתחרים שלכם יהיו.

אתם מוזמנים לבדוק את דרגת המוכנות שלכם בהרצאה על חדשנות, אנשים ופרדיגמות.

פרדריק בלסן  |   מרצה לחדשנות, דיגיטל ושינוי. יועץ לארגונים ומותגים גדולים בארץ ובעולם.

10:30

מה עכשיו? איך מחברים את ההשראה לחיים עצמם

בניית מחוברות היא האסטרטגיה הטובה ביותר למניעת שחיקה בארגונים שכן היא מאפשרת להתמודד טוב יותר עם אתגרים ולהתאושש מאירועים של לחץ.

בכנס יציגו בפניכם 15 מנהלים שפעלו באופן פרואקטיבי והובילו מהלכים שמחברים. מה משותף לאותם מנהלים? מה אפשר ללמוד מכך?

רז מצנע, שמלווה את המרצים בהכנות לכנס, ינסה להציג בפניכם את הקווים שמחברים יוזמות מוצלחות בארגונים, ומה מאפשר לאנשים לגרום לדברים לקרות.

רז מצנע  |  מנכ"ל Attract & Retain ומנהל התוכן בכנס

11:00

הפסקת קפה ונטוורקינג

11:30 - 13:00

4 מסלולי הרצאות לבחירתכם

חלק זה של הכנס יביא מקרי בוחן מארגונים שעושים מהלכים שיש להם השפעה על מחוברות עובדים.

 Engaging culture

מנהל המסלול - גיל לב, Fiverr

הרכשת וגם הצלחת? איך גורמים לרכישה להצליח מנקודת המבט של משאבי האנוש

במהלך פעילותה רכשה טאבולה עד כה 3 חברות. רכישת חברה היא אחד המאורעות הארגוניים המורכבים, הרגישים והמעניינים ביותר. מעורבות גורם משאבי האנוש בתהליכים אלו דורשת שילוב של הבנה אסטרטגית וטקטית בכל הקשור לצורך העסקי ולגורם האנושי. בהרצאתה, תשתף נעמי תובנות ממספר תהליכי רכישה שטבולה ביצעה, מהפרפרים של הפעם הראשונה, דרך התובנות שנאספו מכל תהליך ועד נגיעה של תחושות משני הצדדים - רוכשים ונרכשים.

נעמי פרקש  |  Director HR, Taboola

Giving life to the company handbook

איך הופכים את ה"מדריך לעובד", זה שאולי קוראים פעם אחת ביום הראשון בחברה – למסמך חי, נושם ורלוונטי?

שסטארטאפ גדל, כבר אי אפשר לעדכן את כולם במייל על כל נוהל חדש בחברה. בשלב כזה יעלה הצורך לייצר "מדריך לעובד". אם פעם זה היה פרויקט שעוסק רק בחוקים ונהלים, היום חברות מגישות את המידע באופן שמחבר את העובדים. בהרצאתה תשתף נטע בעקרונות של בניית Company Handbook מתוך הניסיון שלה בהובלתו.

נטע פיס  |  Director HR, Gigya

Jolt's new employment deal

לא נאמנים? מפונקים? האמת היא שהסיבה לא משנה. מילניאלז רבים נוהגים להחליף עבודה כל שנתיים מתוך תחושת "מיצוי" ורצון באתגרים חדשים.  אחד הפרמטרים החשובים ביותר לעובדי העולם החדש הוא להתפתח במקום העבודה, להבין את הצעד הבא עוד לפני שהוא קורה, ולהתקדם.

אם הייתם יכולים לבנות מחדש את האופן בו אתם בונים את מערכת היחסים עם העובדים,  איך זה היה נראה? זה בדיוק מה שעשו ב- JOLT, סטארטאפ צעיר וצומח שפיתח פלטפורמת ידע המחברת בין אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, מחברות מובילות כמו גוגל, אוטודסק, Airbnb, Slack ועוד רבות.

הרעיון המרכזי בהצעת הקריירה החדשה: עובד נקלט לתפקיד מוגדר, chapter, למשך 24 חודשים ובמהלך התקופה לומד כישורים שמכינים אותו לתפקיד הבא. בהרצאתה בכנס קהילת משאבי אנוש, יעל תשתף אותנו באתגרים של בניית וניהול התוכנית. הצצה לעתיד של עולם העבודה.  

יעל רימון  |  Employee Success Manager, Jolt

מחוברות בארגונים גדולים

מנהלת המסלול - רוני ליטבק, solaredge

ממשוב אחד בשנה לשיח איכותי ורציף

תהליך הערכות ביצועי עובדים עובר מהפכה. בעידן בו קצב זרימת המידע Aמנושא לנושא כל כך מהירים, פגישת משוב אחת בשנה הופכת לחסרת ערך ומחמיצה את המטרה.

המדובר בתהליך אשר בליבת הארגון המלווה בהשלכות על האקלים הארגוני, מחוברות העובדים וביצועי הארגון. מטבע הדברים, שינוי תהליך שכזה  טומן בחובו אתגרים רבים.  

בהרצאתה בכנס קהילת משאבי אנוש, תציג הדר כיצד התמודדה IBM בעולם ובישראל עם השינוי, תפרט את הצעדים שננקטו במטרה להטמיע את השיח החדש סביב שיחות המשוב, וכיצד השפיע כל זה על מחוברות העובדים.

הדר רון  | Organizational Development, Learning & Diversity IL leader, IBM

Internal crowdsourcing innovation

ארגונים רבים חיים כיום בסביבה סופר תחרותית, וכאשר בתעשייה בה הם פועלים ה delivery time הוא קריטי ביחד עם שמירה על איכות גבוהה, עליהם לייצר תשתית פנים ארגונית המאפשרת שיתוף ידע בין עמיתים לצורך פתרון בעיות ומציאת רעיונות חדשים בזמן אמת. האם ניתן לייצר רשת פנים ארגונית כזו בארגוני ענק?

 טבע, ענקית התרופות היא בדיוק ארגון כזה עם יותר מ 50,000 עובדים מסביב לעולם. בתעשייה הגנרית יש משמעות אדירה לפתח תרופות איכותיות ויעילות תוך שמירה על לוחות הזמנים שנקבעו ע"י הרשויות.

כיצד ניתן לייצר חדשנות שמתגברת על המכשולים בדרך לאישור תרופות על ידי הרגולציה המחמירה? בטבע, ישנה תרבות ארגונית המצמיחה ומעודדת עובדים ומנהלים ליזום תהליכי חדשנות, זאת ביחד עם טיפוח מומחים שקטים בארגון (silent experts) להציף את הידע שלהם.

בהרצאה תשתף שרון על המסע שלה לבניית תהליכי crowdsourcing בארגון, ותוכלו ללמוד כיצד זה נראה בעיניה של יזמת פנים ארגונית.

ד"ר שרון פיירמן  | Crowd Innovation @ Corporate Development

מסך, מגע: איך להתחבר לאלפי עובדים באמצעים טכנולוגיים?

אחד האתגרים הגדולים כיום בארגונים הוא להצליח לגעת בכל עובד ועובד, גם כאשר מדובר באלפי עובדים. בארגונים רבים, חלק ניכר מהעובדים הינם בחזקת "מנותקי קשר", ללא עמדת מחשב ומייל ארגוני. עובדים אלו פוגשים את המסרים של החברה לעיתים רחוקות, ובמקרה הטוב החיבור שלהם הוא רק לאתר הפיזי בו הם עובדים. אימוץ כלים טכנולוגיים יכול לגשר על הפערים ולחזק את הקשר שבין העובד לארגון.

בהרצאתו ישתף ברק אלפיטל, מנהל מחלקת ההדרכה והפיתוח הארגוני של קבוצת FOX, איך נעזרים בטכנולוגיה כדי ליצור מחוברות בארגון המעסיק 6700 (!) עובדים ומפעיל למעלה מ- 500 חנויות ברחבי הארץ. אם הארגון שלכם חושש לעשות את הצעד הזה, ההרצאה הזו תיתן לכם את הידע והכלים להתקדם. עם 10 שנות ניסיון בניהול הדרכה בארגונים, ברק מתמחה ביישום פתרונות חדשניים בתחום הלמידה והפיתוח הארגוני.  

ברק אלפיטל  | מנהל מחלקת הדרכה ופיתוח ארגוני, Fox Group

 Asking the people

מנהלת המסלול - גליה נבו, Bizzabo

Embedding values – bottom to top

רק חברה עם ערכים יכולה לשמר את הלקוחות שלה – רק חברה עם ערכים יכולה לשמור על העובדים שלה. אבל איך מייצרים תהליך בו הערכים לא נשארים בחזקת פוסטר על הקיר עם מילים גדולות ומפוצצות...?

חברות רבות ניסו ומנסות להגדיר את הערכים שלהם על מנת להגדיר את זהות החברה באופן שיעזור לארגון לצמוח.  בסימילארווב, סטרטאפ ישראלי בצמיחה מואצת עם 400 עובדים מסביב לעולם, הבינו שכדי שהערכים יהיו מחוברים ליום יום, יתקבלו בברכה ויתחברו למטרות החברה חייבים לערב את השטח כמה שיותר.

בהרצאתו דן ישתף כיצד החליטו לנהל את תהליך הגדרת התרבות  והערכים בחברה, וכל זה תוך כדי צמיחה גלובלית מסיבית. רלוונטי מאוד לכל מי שרוצה לרתום את העובדים לתהליך באופן שיטמיע אותם בעבודה היומיומית. 

דן ול"ך  |  VP HR, SimilarWeb

Engagement Surveys - what have you done for me lately

כולם מדברים על מחוברות עובדים. אבל איך מודדים את זה?

לHR יש תפקיד מרכזי בלמדוד, להבין ולקדם מחוברות עובדים, אבל איפה מתחילים בכלל? האם אנחנו יודעים באמת מה חשוב לעובדים שלנו? מה חסר להם? במה להתמקד?

אם רוצים לקדם מחוברות עובדים, צריך להתחיל לנהל שיח שמבוסס על מספרים ונתונים. זו הדרך הטובה ביותר להתמקד ולבחון באילו תחומים להשקיע. הצעד הראשון הוא להביא את הנושא להנהלת החברה לשיח שלא מבוסס על תחושות אלא על מידע שנאסף מהעובדים. אחרי שמבינים את זה, זו רק תחילת הדרך... איך מוציאים את זה לפועל?

בהרצאתה בכנס קהילת משאבי אנוש, תשתף רותם על תהליך בחירת הפלטפורמה לסקר הארגוני, רתימת המנהלים, יצירת וביצוע הסקר וחילוץ התובנות. 

רותם קציר  |  VP HR, Forter

איך מייצרים אפשרות לצמיחה אישית של כל אחד ואחת?

מחקרים מראים כי אחת הסיבות המרכזיות שבגינן עובדים מוערכים ומוכשרים עוזבים מקום עבודה היא כשהם מרגישים שהם מפסיקים ללמוד ולהתפתח. והרי עובדים כאלו, בדיוק כמו לקוחות טובים, חופשיים לקבל החלטות על איפה הם רוצים להשקיע את הזמן שלהם.

אז איך יוצרים תוכנית לפיתוח אישי  בעידן בו מחוברות ארגונית צריכה להיות מותאמת למה שמניע כל עובד?

ב- Oribi – סטארט-אפ צעיר בצמיחה ניצלו את ההזדמנות שבונים את החברה מהתחלה והשקיעו זמן ומחשבה לבנות תהליכי פיתוח אישיים שמוצאים כל עובד מאיזור הנוחות שלו ומאפשרת לו צמיחה ומימוש הפוטנציאל האישי.

על הדרך הם למדו הרבה דברים על העובדים ומה קורה כאשר שואלים אותם שאלה אחת פשוטה (לכאורה):

מה את\ה רוצה ללמוד ולהתפתח בו?  בהרצאתה בכנס קהילת משאבי אנוש סיוון תשתף על איך מנהלים תוכנית כזו והאתגרים הלא צפויים כאשר נותנים לאנשים אפשרות לבחור.

סיון פרנקו  |  HR Manager, Oribi

רווחה מחברת

מנהלת המסלול - רוזה שני, Microsoft

על אנשים , פרדיגמות ומה שבינהם ...

איך נפרדים מפרדיגמות השייכות לעולם היישן , איך עונים על הצורך של כולנו ובצדק שבסביבה בה אנו פועלים   יקשיבו לנו  , שיכירו אותנו  שיהיו  ערניים לצרכים שלנו בחיים בכלל ובטח במקום העבודה. ההקבלה לעולם השיווק והפרסונליזציה בפעילות רווחה ובכלל היא ההבנה שבבסיס הפעולה ישנם אנשים כאשר כל אחד מהם הוא...אחד.ויש לו צרכים משלו . בארגון גדול עם פעילות רווחה ענפה האתגר לייצר פעילות מרגשת, מפתיעה ואישית לאורך זמן  אשר מחזקת את תחושת הגאווה והמוטיבציה הארגונית .

בהרצאתו יציג מאיר את תפיסת העולם איתה הוא מוביל במערך הרווחה , הגיוס ,הקד"מ והשירות לעובד בשטראוס בחברה ששמה לה לדגל להמשיך ולהוביל ולהיות חברה שהכי טוב לעבוד בה .בצורה ערכית , הוגנת ומכבדת  במגע היומיומי עם העובדים בכל אחד מהתחומים .

מאיר שדה  | מנהל יחידת המשאבים המשותפים במשאבי אנוש, שטראוס

הרווחה בראי ערכי החברה

הרווחה יכולה תמיד להיות תחום נחמד, מוסיף, מרענן וכיפי לעובדים

אך

כאשר רוצים לחבר עובדים לארגון השאלה המרכזית היא כיצד מצליחים באופן אותנטי ולא מאולץ לחזק מסרים ארגונים, לעלות את מחויבות העובדים

ולחבר אותה באופן ישיר לערכי החברה

עדי סיצ'וק  | Well being, Community involvement and Operation Manager, eBay

רווחה תוך כדי שינויים

בשוק התחרותי של עולם ההייטק, הרווחה מהווה יתרון יחסי לחברה שמובילה אותו באופן מקורי, חדשני ויצירתי. אבל מה עושים כשיש שינויים ארגונים מרחיקי לכת? כיצד גורמים לעובדים להמשיך לחוש גאווה והזדהות עם הארגון למרות התחושות? היכן הרווחה פוגשת את העובדים במצב של התייעלות ארגונית ופרידה מאנשים? כיצד משלבים ידיים ומחזירים את השמחה וההתרגשות אחרי ?

בהרצאתה תשתף דנה כיצד הסתכלות הוליסטית על המתרחש בארגון, וראיה אישית של כל עובד מאפשרת להתחבר לכל העובדים בחיי היום בתקופה סוערת ורווית שינויים, וכיצד משקפים את ערכי החברה ומשלבים ידיים עם מחלקת קשרי הקהילה ותקשורת פנים ארגונית.

דנה יצהרי  | Well-Being , Community Relation, Internal , Communication Manager, Hewlett Packard Enterprise

13:00 - 14:00

ארוחת צהריים

14:00

"משאבי אנוש כראי לאנושות ולמשאביה" - ארגז כלים שיהפוך כל ארגון לקרקס מדראנו של עולם התעסוקה

חוזרים לבמה המרכזית של הכנס עם הגורו של המשאב האנושי שמגיעה לדבר על משאבי אנוש כראי לאנושות ולמשאביה.
הופעה מקורית ובלעדית בכנס קהילת משאבי אנוש

מופע סטנדאפ  |  הגורו של המשאב האנושי

14:20

"אל תעבדו עליי!" - הצצה לדור הצעיר שכבר נמצא ונכנס לשוק העבודה - מה מעניין אותו? מה הוא מחפש? מה יגרום לו לרצות להישאר במקום העבודה?

 "אנחנו מחכים ליום חמישי כדי לחגוג. ובמוצ״ש חוטפים שביזות יום א׳. ולא ברור לנו אם אנחנו בכלל עושים את מה שחלמנו לעשות. ואם אנחנו עובדים בעבודה שאיחלנו לעצמנו. איך הגענו לפה בכלל? מי סיפר לנו שככה עושים את זה? ההורים? אבא, אמא, אני מצטער, אבל העצות שלכם לא היו רלוונטיות. זה עולם חדש, אחר, וגם אנחנו אחרים. אנחנו רוצים יותר. "

אנחנו מזמינים אתכם להקשיב טוב מה יש לליאור להגיד. אולי אחד מהקולות הבולטים של הדור הזה שכאילו שום דבר לא מעניין אותו ממש. אבל זה לא באמת. הרצאה בועטת עם הרבה אמת שתגרום לכם לזוז בחוסר נוחות בכסא.  בקטע טוב 🙂

אודות ליאור:  יזם בתחום הקריירה בעולם החדש. הקים את ה-nuSchool, כותב ומרצה על יזמות וקריירה בעולם (H-Farm ,Wired, TEDx). דה מרקר כינו אותו ״אחד הקולות המייצגים של דור המילניום״.

לליאור בלוג, פודקאסט, קהילה וספר פופולאריים - שעוסקים בהשתלבות האדם בעולם החדש.

פרויקטים שלו הוזכרו במגזינים כגון Forbes, The Next Web, Fast Company, Huffington Post, USA Today.

לליאור תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון, ותואר שני בהיסטוריה ופילוסופיה מאוניברסיטת ת״א

ליאור פרנקל  |  יזם, מייסד ומנכ"ל ה-nuSchool, מחבר הספר "אני רוצה הכל"

14:50

כשחזון פוגש מציאות - הובלת יוזמות בתוך ארגונים, ובכלל

הובלה של חדשנות או יזמות מרגישה כמו קרב אגרוף מותח במיוחד. בכל מהלך אסטרטגי יש מנצח ויש מפסיד וכמעט תמיד יש מספר סיבובים עד ההכרעה. אז מה באמת דרוש בכדי לנצח? איך מובילים מהלכים חדשים וחדשניים בתוך ארגון ובכלל? האם יש טיפוס שיצליח יותר מאחרים לפרוץ קדימה.

צמרת פירסט, היא יזמת סדרתית אשר הובילה מיזם להצלחה מסחרית גלובאלית, כנגד כל הסיכויים, עם מכשיר רפואי פורץ דרך לבלימת התפשטות מחלת האיידס במדינות העולם השלישי. מתוך הסיפור האישי מעורר ההשראה שלה, מעודדת צמרת אחרים לחשוב בגדול ולעשות צעדים משמעותיים ואמיצים בדרך להגשמת חזון אישי ומקצועי.

צמרת פירסט | יזמת בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתפקידי ניהול ופיתוח עסקי במגזר הפרטי והשלישי, בארץ ובארה”ב.

15:45 - 17:15

4 סדנאות לבחירתכם

מערכות יחסים בארגון

מחוברות מבוססת יחסים Engagementship

עד כמה יחסים חשובים במחוברות ולמה? איך מייצרים יחסים טובים ומעלים ערך עצמי בארגון? איך נזהה מה לא עובד? מה תפקיד המנהל בניהול היחסים בארגון? ואיך אנחנו כמנהלות משאבי אנוש יכולות לתרום למנהלים בשיפור ניהול היחסים?

רינת גיל - מתמחה בפיתוח אישי של מנהלים ועובדים באמצעות תהליכי אימון אישיים וסדנאות

מאמנת מוסמכת מטעם מכון אדלר, עם התמחות במערכות יחסים. 
בעלת ניסיון של כ20 שנה בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי למנהלים בכירים ומנהיגים בארגונים ציבוריים, עסקיים וחברתיים.

 משאבי אנוש מלווים מנהלים

"אנחנו שם בשבילם"

בעולם הVUCA מנהלים רבים מוצאים את עצמם נזקקים ל"עזר כנגד"- יועץ פנימי המבין היבטי ארגון, תהליכים ואנשים ועשוי לסייע בהתנהלות ראויה ונכונה בעולם מורכב. בדרגי ניהול בכירים קיימת נטייה להעסיק יועצים חיצוניים. בדרגי ניהול ביניים תפקיד זה מגיע, פעמים רבות, לשולחנו של צוות משאבי אנוש ונדרשות מיומנויות ייעוציות בליווי המנהלים כבודדים- ובצוות. בסדנה ידון תפקיד הHR כיועץ פנימי ויינתנו כלים פרקטיים לליווי מנהלים בתהליכי שינוי. כלי הליווי המרכזי שיינתן מבוסס על מודל הGROW מעולם המנטורינג

ניל"י גולדפיין

סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקים |  קבוצת נירם גיתן

רווחה כדרך לקידום מחוברות עובדים

העצמה ויצירתיות בחברות סטארטאפ

בהרצאתה תתמקד אתי במתן טיפים לאירועים גדולים וקטנים בפרמטרים הבאים:

* חשיבה יוצרת

* בחינת קונספט

* התאמת הקונספט לפרופיל/ תמהיל החברה

* איתור ספקים פוטנציאלים חדשים / נסיון לרענן מול הספקים הקיימים

* הוצאה לפועל ללא הפקה על מנת לחסוך אך גם להנות מהחוויה

* איך לגרום לעובדים להתרגש ולצפות לכל אירוע

אתי בן עזרא דלויה

מנהלת את תחום הרווחה בחברת  NSO כיום נקראת Q

החלה את דרכה כמנהלת קבוצות באחד מבתי המלון הגדולים בארץ. במהלך 7 שנים האחרונות ניהלה רווחה בעולם ההייטק בדגש על "הפקה ללא הפקה". אתי מייעצת למנהלי רווחה בחברות וארגונים ובנוסף מקור בלתי נדלה של ספקי שירות.

להיות חלק בשיח

מיתוג אישי - למה זה הדבר הכי חשוב שתוכלו לעשות למען עצמכם וכיצד לעשות זאת נכון

אנחנו חיים בעידן שבו מועמדים, מעסיקים פוטנציאליים, לקוחות וספקים בוחנים אותנו כל הזמן ברשת.

ניהול נכון של מוניטין מקצועי יכול להשפיע על מסלול הקריירה שלנו - אבל רק מעטים לוקחים אחריות על בניה נכונה של המיתוג האישי ברשת.

בסדנה ממוקדת נדבר על אופן בניית המיתוג המקצועי והדרכים למנף את הרשתות החברתיות כדי לקדם את המיתוג הרצוי.

יעקב רוזן | מנכ"ל HRD
מומחה לינקדאין וסורסינג מתקדם

יכול להיות שעוד לא נרשמת?